Főoldal / Tematikák / Egészség / Stresszel a munka? 4 egyszerű mód a szorongás kezelésére

Stresszel a munka? 4 egyszerű mód a szorongás kezelésére

Súlyosságától függően, a szorongás lehet egy gyengeséggel párosuló hangulati rendellenesség is, ami megakadályozza az ebben szenvedőket abban, hogy egyszerű, mindennapi dolgokat is stressz nélkül végezzenek. A statisztikák szerint az Egyesült Államokban minden hatodik felnőtt szenved valamilyen hasonló mentális rendellenességben, általában szorongó vagy depressziós, így az sem meglepő, hogy a munkahelyi közegben is sokan harcolnak a szorongással s annak tüneteivel.

Ha te is ebbe a körbe tartozol, és nem érzed jól magad a munkahelyeden, feszült vagy a megbeszéléseken és más kollégák társaságában, fontos, hogy ne hagyd figyelmen kívül a lehetőségeidet, hiszen Te is leszámolhatsz a szorongással néhány apró trükkel, amit csak be kell építened mindennapjaidba.

Ashley Hunt meditációs szakember az alábbi egyszerűbb módszereket javasolja egy nyugodtabb elmeállapot elérése érdekében függetlenül attól, hogy egy asztal fölött (irodában) vagy éppen egy kerék mögött (autóban) dolgozik az ember.

Kezdj priorizálni

Tanuld meg, hogy hogyan készíthetsz egy hosszú listát a teendőidről, majd ha ez megvan, kezdd el a feladataidat rangsorolni fontosságuk, sürgősségük szerint. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy le tégy egy kis terhet a válladról.
Légy őszinte magaddal és kollégáiddal szemben, mérd fel pontosan, hogy mi az, amit teljesíteni tudsz és mi az, amit nem.

Figyelj a légzésedre

A szabályozott légzés az egyik legjobb mód a szorongás elleni küzdelemben a Harvald orvosi karának kutatása szerint. A mély lélegzés gyakorlása arra ösztönöz, hogy feloldja a mellkasban levő feszültséget, és lehetővé tegye a szervezet számára, hogy teljes mértékben kihasználja a légzését és stabilizálja a vérnyomást.

Egyszerre csak egy gondolat

Próbálj összpontosítani a feladatodra. Lehet kilométeres hosszú tennivalóid listája, ám te próbálj meg mégis csak EGY dologra koncentrálni, mert így munkaminőségeden is javíthatsz, ha nem akarsz mindent egyszerre elvégezni.

Engedd el az elvárásokat

Az elvárások elhagyása nem egyenértékű azzal, hogy nem felelsz meg a munkakövetelményeknek, ez egyszerűen csak egy emlékeztető arra, hogy leállítsuk az önmagunkra gyakorolt extra nyomást a tökéletességért. Amikor úgy érzed, hogy a morálod elcsúszik, miközben egy olyan tökéletességi színvonalra törekszel, amely egyszerűen nem érhető el, lépj hátra, és emlékeztesd magad arra, hogy nyugodtan hibázhatsz is és tanulhatsz a leckéből.

Mindig szánj időt egy kis relaxációra! Ehhez ajánljuk:

Forrás: https://www.popsugar.com/fitness/How-Lessen-Anxiety-Work-Environments-44166838

Kommentek

Szólj hozzá te is!