Főoldal / Tematikák / Arcápolás / 3 tipp, amitől könnyebben megy a reggeli készülődés

3 tipp, amitől könnyebben megy a reggeli készülődés

A reggelek nehezek, pláne azoknak, akik már-már nevetségesen korán kelnek. A gondolat, hogy mennyi mindent kell csinálj reggel afelé terel, hogy megint megnyomd a telefonodon a szundi gombot és pihenj még 5 percet. Tényleg mindent kipróbáltam, hogy könnyebben keljek. Áttettem az ébresztőmet a szoba másik felére és átállítottam a hangot valami nyugtatóbbra, de semmi sem működött.

készülődés

Rájöttem, hogy nem a csengőhang az, ami nehézzé teszi a reggeli ébredést, hanem az, ami utána jön. Az a tudat, hogy rohangálni fogok és ideges leszek mielőtt kilépek az ajtón. Mindig kiszaladok a házból és egyből vissza, mert megint ottfelejtettem valamit az asztalomon vagy a szekrényemben.

A legtöbben csak annyit tanácsolnak, hogy keljek fel hamarabb. De az relatív, hogy kinek mi a korábban. Ha valaki már így is 6-kor kel, akkor már attól hamarabb nem akar főleg, ha nem is muszáj. Így inkább amellett dönt, hogy a reggeli tevékenységeket könnyíti meg valahogy. Mint kiderült, nem is olyan bonyolult. Végre kidolgoztam egy reggeli rutint, amitől könnyebben indul a napom.

Írd össze előző este, hogy mit kell csinálnod reggel

Ez segített a legtöbbet, hiszen idővel észrevettem, hogy milyen dolgokat tehetek meg előző este, hogy könnyítsek a reggeleimen. Mint hogy azzal foglalkozzam reggel, hogy apróságokat csinálok, arra koncentrálok, hogy időben felöltözzek és nyugodt hangulatban kezdjem el a napomat.

Gyakorold a mély légzést, amint felkeltél.

A mély légzés az a dolog, amit gyakrabban kéne gyakorolnod. Az oxigén a test üzemanyaga és mi alig fordítunk rá figyelmet. Könnyű sok kicsi levegőt venni, de a hosszabb légzésre való koncentrálás is megéri a plusz erőfeszítést. Mikor elkezdtem a reggeli légzésgyakorlatot teljesen megváltozott minden… tudom ez viccesen hangzik. De mikor elkezded, meglátod és megérted mire gondolok. Felkelés után időt szakítani arra, hogy mélyen ki és be lélegezzek, segített tisztább fejjel indítani a reggelt. Biztosan volt már neked is olyan hajnalod, mikor amint csörgött az órád rögtön kiugrottál az ágyból és máris elkezdtél tevékenykedni.

Majd pár perc múlva észrevetted, hogy fáj a fejed. Hm, talán egy kávé majd segíthet – gondolod magadban. Ugye ismerős? Hát lehet, ha pár percet a megfelelő légzéssel töltöttél volna, ez nem történik meg. A légzés segít a stressz enyhítésében, lazítja az izmokat, nyugtatja a migrént, csökkenti a feszültséget és kitisztítja a gondolataidat.

Készítsd ki a ruháidat – meg egy másikat is vészhelyzet esetére

Ez rengeteg időt spórolt meg nekem reggelente. A tökéletes ruha kiválasztása nehéz folyamat. A magazinokból kinézett összeállítás. amiről úgy gondoltam, remekül fog állni, teljes katasztrófa lett. És itt vagyok fél lábamon szandál, másikon sport cipő, kezemben egy póló amihez kétségbeesetten keresek egy nadrágot, amivel talán egy kicsit normálisan fogok kinézni. Ismerős ez is, ugye?

Próbáld fel a ruhát, amit fel akarsz venni, de állíts össze másik szettet is. Imádok kísérletezni új öltözékekkel, de megtanultam, hogy ha reggel időt akarok spórolni, akkor jobb, ha a kísérletezést estére hagyom. Néha nem állnak össze úgy a dolgok, ahogy elképzelted és ez felboríthatja az egész napodat. Habár apróságnak tűnik nagyon időigényes lehet. Van viszont olyan is, hogy reggel felkelsz és rájössz, hogy a rikító rózsaszín overál talán nem lesz a legjobb ötlet az irodába… Ezért fontos, hogy legyen vészterved. Legyen egy megbízható összeállításod, amiben eseménytől függetlenül jól érzed magad, attól függetlenül, hogy ez egy klasszikus farmer fehér pólóval vagy egy hosszú felső egy jégeralsóval. Ameddig van egy második választásod, sosem kell attól félned, hogy ruha miatt késel.

Reggeli arctisztításhoz pedig ezeket ajánljuk:


Forrás: https://www.popsugar.co.uk/fitness/How-Have-Productive-Morning-44881543

 

Kommentek

Szólj hozzá te is!