Főoldal / Tematikák / Smink / Nude – 3 kollekció, 3 stílus

Nude – 3 kollekció, 3 stílus

A 2014-es tavaszi beauty kampányok közül nem véletlenül hagytuk ki a Diort, a Bobbi Brownt és a Giorgio Armanit. Ez a három márka ugyanis egyazon tematika alapján dolgozott, igaz, három teljesen különböző módon valósította azt meg. Főszerepben a nude.

Igen, igen, a nude még mindig hódít, az előbb említett három szépségápolási márka legalábbis e téma köré építette fel a 2014-es tavaszi-nyári kollekcióját:

Bobbi Brown

A Bobbi Brown rögtön duplázott is Katie Holmes-szal és a nude tónussal. A Nude Glow egy visszafogott „hercegnős” kollekció, ahol pasztell rózsaszínekből, nude-okból és csillogós változataikból áll össze a színpaletta. A termékkínálatban szemhéjpúderek, púderek, rúzsok és körömlakkok limitált példányszámban szerepelnek.

Az amerikai márka másik kollekciója ezzel ellentétben a nude mellé az élénk narancssárgát társította. A vidám, energikus színek igazi tavaszi hangulatot hoznak. Ha a két kollekció közül választanunk kellene, mi mindenképpen erre, a Nectar & Nude-ra szavaznánk.


Dior

A Christian Dior divatház indulásának időszakában, az 1950-es években még divat volt a tehetős emberek körében tél végén hosszú hajóutakra indulni és a gyenge tavasz eleji napsugarakban fürdőzni, majd lebarnultan hazatérni. Ezt a korszakot idézi meg a Diorskin Nude Tan Matte kollekció 2014 tavaszán. A bronzosító púdereknek köszönhetően egészséges, napsütötte színünk lehet a hosszú, szürke téli hónapok után is.

Giorgio Armani

Végül, de nem utolsó sorban jöjjön a Giorgio Armani Effeto Nudo elnevezésű kollekciója, melyben nem annyira a nude tónuson, mint inkább a természetes megjelenésen van a hangsúly. A folyékony alapozó mellett, highlightert, rúzsok, szájfények és szemceruzák kaphatóak a kollekcióban, mely már kapható az üzletekben is.

 Képek forrása: TheCitizensOfFashion, BeautyScene
Mihály Viktória 

Kommentek

Szólj hozzá te is!